Facebook Conversions API: Ακόμα να το εγκαταστήσεις;

Facebook Conversions API: Ακόμα να το εγκαταστήσεις;

Τι είναι το Facebook CAPI και γιατί το χρειάζεσαι, ΧΘΕΣ!

Το Conversions API (πρώην Server-Side API) ή CAPI, είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει την αποστολή σημαντικών “events”απευθείας από το server σου στο Facebook. Την ίδια δουλειά πρακτικά κάνει και το… Facebook Pixel!

Λόγω των μεγάλων μεταβολών επιφέρουν στο digital marketing αλλαγές όπως ο General Data Protection Regulation (GDPR) και οι αναβαθμίσεις της Apple στο iOS14 περί προστασίας χρηστών, οφείλουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να βελτιστοποιήσουμε την περισυλλογή δεδομένων εντός του νόμιμου πλαισίου.

Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να συνεχίσουμε το έργο μας ( ads ντε!) ελαχιστοποιώντας όσο γίνεται το ενδεχόμενο impact των αλλαγών.

  1. Facebook Pixel: Με τα browser cookies
  2. CAPI: Με τα server side events

Cookies κρατάνε όλοι οι browsers, αλλά πλέον είναι επίφοβα να μη συγκρατήσουν data (blockers, GDPR, iOS αλλαγές, κτλ)

Το CAPI χειρίζεται τα “server side events”: οποιοδήποτε interaction κρατάει σε data ο server, πχ. ένα checkout, ένα add to cart ή και μια contact form, τα κρυπτογραφεί και τα στέλνει στο facebook.

Conversions API Events Manager: Πρόσεξε το Connection Method: Browser-Server

Έτσι ακόμα και αν ο χρήστης δεν αποδεχθεί τα cookies, αν διαδραστεί με το website τότε θα μας στείλει δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν για βελτιστοποίηση, μέτρηση κτλ.

Bonus Tip: Ενεργοποίησε και το Advanced Matchmaking στον Events Manager για καλύτερη βελτιστοποίηση

Εύκολη σύνδεση CAPI μέσω partners

Τέλος, μη ξεχνάς πως εγκαθιστώντας το θα μπορέσεις να πάρεις δεδομένα για τα events που σε ενδιαφέρουν, και έπειτα να προχωρήσεις στο Aggregated Event Measurement, το πρωτόκολλο που επιτρέπει την λήψη web events από τους χρήστες του iOS 14!

Μάθε περισσότερα για το Facebook Conversions API από το επίσημο documentation της Facebook:

Adaptability in social media is key!

Ο κάθε επαγγελματίας των social λοιπόν θα πρέπει να προσπαθεί να εξελιχθεί σε Full Stack Social Media Marketer, στα πρότυπα των αντίστοιχου Full Stack Digital Marketer.

Η προσαρμογή στις νέες αλλαγές της πλατφόρμας Facebook είναι λοιπόν ένα καλό test drive για όλους μας.

Θα χαρώ να συνδεθούμε και στa υπόλοιπα κανάλια μου: